Selasa, 21 Oktober 2008

PEMUDA IDAMAN WANITA...


SEMOGA FAHMI & ISTERI BAHAGIA SELAMANYA...DUNIA DAN AKHIRAT...DIKURNIAKAN CAHAYA MATA YANG SOLEH DAN SOLEHAH..




Aku berharap....di pertemukan oleh Allah seorang pemuda yang dapat mendidik aku demi kesejahteraan dunia dan akhirat...
AMIN....
Bahagianya aku melihat mereka.....kehidupan islamic... tenang menatap foto ini....harap kalu fahmi tgok blog ni die tak marah...:)
isterinya pakai purdah....bguskan...wajah hnya ditatapi oleh muhrim sahaja.....emmmmm...aku pun da niat nak pakai...tp keadaan sekarang tidak mengizinkan...smoga aku juga bertemu sorg mcm ABD FAHMI...yang dapat memberikan aku kekuatan utk seperti isteri Abd Fahmi....
Semua org nak yang terbaikkan? tol tak? hatta...org yang buruk akhlaknya...dalam hatinya terdetik inginkan seorang perempuan dan lelaki yang soleh dan solehah...
Semoga hasrat ini dimakbulkan Allah...tuhan sekalian alam...

Tiada ulasan: